36 Respons

  1. YB ini jugalah yang satu ketika dahulu popular dengan ucapan, “”Saya memuji langkah kerajaan menaikkan harga (minyak) sebanyak 30sen, malah kalau naik 40sen pun tak apa!”

    Kalau nak dibanding Rantau Panjang dan Pekan, rasanya Pekan lebih teruk terjejas.

    Mana yang lebih hadhari?

  2. Ha ha.. Lawak lawak.. Apa kena mengena dengan Had Hari nyer belatuk oiiii?? Jangan tengok kat kampung je, kat KL nunnnnn.. BALA sosial anak2 muda baruuu je nak mula.. Kerana belatuk Had Hari la tuuu.. Ekeke.

  3. die nie ustaz ke?
    mcm haram jer!
    bleh gugur kalimah syahdah dah nie..
    mengaku bhw kerana UMNO psr putih xkena banjir..
    kerana hadhari die..
    Islam ke nie?ustaz ke nie?sekolah agama rakyat mana ni?
    angkuh mcm haram jer..
    buat malu kelate jer..
    dahla ckap pon mcm org siam!
    haprak!

  4. kampung ayah pin di Hulu Besut sana pun tak kena banjir di saat kampung lain kena banjir beberapa tahun dulu, tanda ayah pin di pihak yg benar ke? Zaman umat Nabi Muhammad, kayu ukur orang kena bala bncana dan yg tidak tidak boleh dipakai lagi sebab Allah subhanahu wa ta’ala telah berfira yang maksudnya:
    ” Dan takutlah kamu bala bencana yang tidak hanya menimpa orang2 yang zalim di kalangan kamu secara khusus(bahkan mengenai sama orang yg tidak berlaku zalim)”.

  5. Dia nih org kampung saya. Mudahan pilihan raya nanti Pasir Puteh akan jatuh ke tangan PAS.

  6. Haha, cam orang siam jek loghat kecek!

  7. addduiii…

    apa punya kpala dongga niey?

    nasib baik jadi YB, kalau jadi ustaz full time, habis sesat semua orang! lalalalala~

  8. siye yb ni…kacik gg dohla…yb ni kalu toreh pisau dado dyo ngalir daroh kala biru dok sedak…dyo takpo la ado keto pree..umoh pree…kondom pree bokali ado…siye hadari…suh dyo mengucap semula la…taksub bedooh dyo dio ni…dyo ingat oghe kelate sumo paka muto nga basikal jah ko…at lease aghe guna pakai duit halal…duit dyo tok tahu mari mano lagi…dyo ni jupo tengoh jale aku pekong jugok nga duit setoko atah muko…sene2 dyo nok naek gotu goni…dyo takpo la nok mati doh tok lamo…anok2 cucu pahni jadi hatu belako…ado jugok manusio mikr lagu ni…yb? yb? amek ko mung lah..

  9. lagu ni buleh jadi tok woke?! dok silap ambo la kapong kawe paka keto belako doh walo sesok pon..bokali pasir puteh jah kot naek basikal nga muto takdok keto…gere kawe ko oghe gilo mulut supo ni…pk la skit…paka otok…ambo raso rakyat kelato masuk u belako…pilih la hok jenih2 sket…beghak bedooh dyo ni…daghak dyo ni….maafla ore pasir puteh…ambo nok maroh lajok oghe lagu…dyo ni koloh mano mulo kacik sangat ni?! siye2….arap tok lari aqidah dyo ni…

  10. samdol hadari

  11. bior leer… tuhan yg balehhh… kat akhirat nanti..

  12. p/s : Selalu doakan miracle berlaku pada plhnrya akan datang. 🙂

  13. saya pemuda..UMNO nama reg dlm keahlian UMNO tapi saya sokong PAS, adakah saya patut keluar drp menjadi AHLI UMNO

  14. knp la jadi mcm nie…kesian sungguh dekat ustaz nie..pentingkan diri sendiri.

  15. Inilah makhluk akhir zaman.. tak pandai tapi cuba buat-buat pandai.. Dalam keluarga, mungkin dia yang sponser belaka perbelanjaan tol anak cucunya yang setiap hari guna tol.. dia ingat anak cucu dia kaya belaka atau mungkin keluarga dia duduk di bawah tempurung terperuk di rumah tanpa guna tol.. dia tak nampak kesan disebalik kenaikan tol.. harga barang runcit dan lain-lain akan naik kesan kos penghantaran yang meningkat.. JADI orang yang guna basikal, motosikal atau jalan kaki pun terkena tempiasnya..

  16. Ya Allah..ada lagi wakil rakyat macam ni, buat malu orang Kelantan je, siapa yang mengundi pada orang macam ni memang sah samdol….

  17. oh.. bodohnyer org ini. siapakah sedaro maro dio ni? bas ekspress tok banyok ?? huk nye stiap ujung minggu tiket bas kat stesen putra tu abih tu macam mano? meme kecek naik waa lar kakah nih !! padey lar buleh jadi tok wokil BN.

    xbanjir sbb tak hadhori ? taik ehhh…. sungguh angkuh gaya kata-katanyer.. aku ttp akan pangkah bulan. dacing ni tak balence

  18. YB jenis ni memang termasuk dalam golongan manusia yang bodoh sombong.Terlampau nak mengampu untuk mendapat perhatian kononnya dialah yang begitu kuat menyokong apa saja kata pucuk pimpinan (PM) dgn harapan dapat sambung lagi satu penggal. Dia lupa yang undi dia dalam pilihanraya adalah rakyat tapi bila dah dapat title YB mula terasa dunia ni dia yang punya.Rakyat…? Lantak lah, so kepada para pengundi…fikir2 lah dlm pilihanraya akan datang siapa yang sebenarnya layak.

  19. Biasalah hidup ini…pandang diri…lama lama jadi terperi plak

  20. Masih ingatkah peribahasa melayu yang halus?

    Songkok terperesok dek lonjak?

  21. Ana kenal ustaz ni masa di Sarawak lagi…Bapa dia memang tak redha dia masuk umno.. selepas bapa dia meninggal terus jadi wakil rakyat umno..
    kira kelas anak derhaka la ni.

  22. Oghe tuo ni.. ngaku hadori, kencing pung bediri, mene jd tok woke pung kat mahkamoh tinggi, dok seda kubur dok pggl maghi, pah pilihanraya ni suruh dio begheti, bui muto ko dio gi sejid ngaji..

  23. che min dua pupu dgn ayah aku..
    tapi aku akan tetap bangkang BN..
    aku akn tetap pasang bendera2 bulan kat depan rumah aku!!

  24. fucker…ni siam islam ke kafir gila….cakap macam orang ta da iman…mcm ni nak bela rakyat….tengok muka..tau jenis bini empat…

  25. Inilah ustaz kaki gi golok

  26. ustak hadari bodo,kecek ikut sedak mulut.

  27. ASLKM,barua ni PENGARAH JAWI dulu?Nk mmps,tunggu ANA AL_AZHARI 4thn lagi,INSYAALLAH ILMU SYEIKH MASYAIKH kami tegakkan DAULAH ISLAMIAH!DOAKAN KAMI THOLIB AL-AZHARUSSYARIF!

  28. Selagi kita dibawah UMNO selagi itu ler kita akan mampus….. Saya serua disini wahai puan2 dan saudara sekelian tolonglah pangkah ler PAS atau PKR agar kita tidak di persalahkan di akhirat kelak….. jangan biarkan UMNO rampas Kelantan, Terengganu, Selangor dan kedah….

    Walaupun pembangkang tidak dapat memerintah Malaysia tak apa tapi jangan bagi puak2 ini menang mudah itu yang penting….

    Tapi puak2 UMNO yang mangkok hayun dah rosakan bangsa dia sendiri dengan sogokan bermacam2, macamlah pembangkang tak prihatin pada rakyat……. heeeeee

    Macam nama nama YB tapi punya tanah beratus-ratus ekar, punya rumah sewa, banglow, duit dalam akaun makdatuk….. apa cerita tu……???????

  29. Tak pe la biarlah dia dengan mimpi-mimpi nya

  30. bengong gilo mamat beruk sekor nih,patut pun aloh pilihanraya 2008

  31. ni la yang di namakan istidraj,
    minta jauh dari kita semua

  32. dia ni dah hilang dari dewan kan? ke ada lagi? 🙂

  33. Kalau mcm ni la org UMNO pilihanraya akan dtg pastikan tiada lg UMNO di malaysia ini…Saya Pemuda UMNO yang dah lihat berbagai gelagat UMNO di peringkat bahagian..saya percaya hanya PAS yang boleh mengembalikan kepercayaan rakyat

  34. ini lah ustaz hadhari yg terbaik pernah di hasilkan di malaysia…kalau kt kg aku…dah lame ustaz nie terbenam kat sg…huhuhu

  35. bodo kelu la ustat ni…sio sajo ngaji agamo.pade kaloh pun br2 ni.

  36. Kalau ustaz yang nie pernah jadi Pengarah Jawi patutlah duit zakat wilayah persekutuan boleh g buat hospital. boleh tak mana-mana ustaz bagitau kat saya asnaf no. 9 boleh buat pembangunan sebab org kat kuala lumpur dah tak der yang miskin.

Tinggalkan Jawapan

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: